Blir Farsta-bo fr om måndag!

Goddagens! Pust, vilken lång dag det har varit! Dagen har bestått av mys i solen i stort sätt! Först gymmade jag ju sen åkte jag in till stan och träffade Anna, vi hade möte med bostadsförmedlingen om vår lägenhet som vi flyttar in i på måndag (YAY!), nu är kontrakten påskrivna och allt är färdigt, jag är såå excited över flytten! Ska fota massor och visa er hur lägenheten ser ut!

Sen mötte vi upp min älskade storasyster och köpte lite Kinamat till middag, vi satt i Berzelii park (vid Normalmstorg, framför Berns hotell) och softa i solen, jätteskön grej! Sen vid halv åtta så gick jag till Slussen och hängde lite med Carolina, Eugenia, Demet och Filip medans dom jobba (as usual när jag inte har nåt att göra i stan :P) tills Carolina slutade så vi kunde åka och sola!

Efter det åkte jag till Stockby där Stina, Kesoo, Erik och gänget hängde och spelade kubb, brännboll och boule i gräset! =) I slutet av kvällen så körde vi charader och associationsleken, haha ibland är det skönt att bara leka som ett barn! =) Här kommer lite bilder från min dag med Anna och sis, sen måste jag sova!

 

Anna med vårt kära lägenhetskontrakt!
 

Fina Stockholm!
 

Anna och Amanda i Berzelii park!
 

Kinamat!
 
 

wie! :D
 

Njuter i vårgräset
 

Lånade sis solglasögon!
 

Haha, Amanda då.. :P
 

Our mates..
 


Sov så gott, om ni inte redan sover! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0