Fyra timmar senare..

..Sitter jag här, helt död med andra ord...! :P Men det var fett värt ändå för jag hade askul igår! :D Btw, för er som inte är uppe än så lyser solen redan med 10 grader i skuggan, helt underbart! Jättefint väder och här sitter jag och diggar med Milows - Ayo (technology) och ska börja sminka mig snart! Jag ÄLSKAR den låten btw! Jag tänker mig en uteservering på kvällen med mina babes i Dublin och så sitter typ en snygg kille som Colin Farrell med en gitarr och sjunger den och kollar mig rakt i ögonen.. Det hade inte suttit fel!

Nu ska jag börja sminka mig, ska åka till jobbet om 20 minuter! Jag jobbar till fem idag och sen ska jag åka och sola med Eugenia och gängtet! Ha en fin dag så hörs vi ikväll! ♥


Mr Colin Farrell *DREGGEL* Irländsk huunk!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0