Mot jobbet!

Goddagens! Gud vilken slappdag jag har haft sen jag kom hem från gymmet, fett skönt att bara slappa framför TVn! Men ååh, ibland blir man så trött på sig själv... Jag cyklade ju till gymmet som vanligt imorse och körde hårt, när jag kommer hem så inser jag att jag glömde mina skor på gymmet.. x/ Nu måste jag alltså åka tillbaka dit innan jag åker till jobbet, snacka omväg! Dagens I-landsproblem för mig med andra ord!

Förresten, ni ser väl att det är en ny upcoming trip i vänstra spalten på min blogg? Dublin baby! jag ska dit med Sofia, Cissi och Mikkan, mina älskade vänner! Jag bjöd Sofia på resan då hon hade en jobbig period i sitt liv och hon behöver verkligen få komma bort, plus att vår kära irländska vän Ultan som vi träffade när vi tjejer var i Spanien 2007 bor i Dublin, så han ska vi träffa också! Åh gud vad jag längtar! Jag var ju i Dublin för ganska exakt ett år sen med syrran och Anna, mn syrra vann ju resan (ni kan läsa om den i kategorin "resor") och Dublin är totally LOVELY!

Nu kallar jobbet, jobbar 16-20 idag sen ska jag åka och sola med Eugenia! =) Skulle gått på studentskiva ikväll med Stina, Sofia osv.. men jag orkar faktiskt inte! =P Vi hörs senare ikväll, pussar!

Vi fyra - DUBLIN baby! (Bilden är från Spanien sommaren 2007)
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0