Mysig hemmakväll

Ibland behöver man kvällar som denna! När man slappnar av och bara ligger framför TVn med lite godis efter en god middag. Idag hade jag en underbart mysig dag med min bästa vän, vi tog en lång promenad och catchade upp lite i varandras liv om vad som händer och sådär.. Imorgon kväll ska vi ha myskväll hemma hos henne med massa te och TV =)

Jag börjar jobbet 8 imorgon bitti och jobbar till 17, jag ska upp redan halv 7 så jag borde verkligen gå och lägga mig! En ful vana har fastnat hos mig, att jag inte somnar förrän tidigast 2 på natten, det är ju helt sanslöst! Speciellt när jag ändå bara är hemma! Då kan man ju lika gärna gå och lägga sig och faktiskt få lite ordentlig sömn, eller hur?

Fy f***n vad jag saknar San Sebastián... Det blir min fjärde gång om
jag åker dit igen... en fjärde gång ska det bli! Om inte ännu fler... ♥
 
 
 
 
Bilderna är från senaste gången jag var där, med Bonnie! Februari 2008!


Jaja, sömn blir det nu i alla fall! Vi hörs imorgon om jag hinner blogga innan jobbet, annars hörs vi inte förrän på lördag eftersom jag inte kommer hem efter jobbet imorgon! Sov gott i alla fall! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0