Nya bilder från New Moon!

Hej guys! Herregud, jag skulle gått upp och sprungit vid 10 imorse, jag snoozade istället till halv tolv x( Aja, drar ut nu istället om det inte regnar? Urk, det ser ut som att det regnar! Jag måste verkligen lära mig att gå och lägga mig tidigare på kvällarna, jag har inte lagt mig innan halv två på typ veckor, även om jag bara är hemma(?!!).. 

Annars idag då.. Jag ska åka till Farsta med Anna och se vart lägenheten ligger, tyvärr kan vi inte gå in nu då vi inte får nyckeln förrän på måndag! Jag är så himla excited över det, äntligen ska jag få flytta hemifrån!! Åka till Ikea och köpa möbler och inreda lite, tjuhu! =)

Btw, har ni sett nya bilderna från New Moon-inspelningen i Italien ..?
Här är några av dem och jag säger bara WOW O.o

 


 
 


Hörs senare!

Postat av: Sarah

Vilka jävla bilder! Fyfaan vad avundsjuk jag blir...

2009-05-28 @ 18:07:01

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0