Ska upp om 5 timmar...

Shite, vad kul det var ikväll! Först var vi och spelade biljard, vilket jag är sämst på! Vill ni ha bevis? Erik tvingade mig spela, efter ett tag så sätter jag den svarta bollen (åttan) och den vita som man puttar på SAMTIDIGT, och det var INTE meningen, jag satte dom även i olika hål... Då är man fan sämst! :p Fast det låter ändå ganska skillat såhär efteråt..

Aja, sen gav jag upp, i alla fall! Efter ett tag drog vi till en bar mittemot biljardstället och drack öl och cider och spelade kort! Skitkul kväll i alla fall, ska dock upp 6 imorgon så jag mååste sova nu, puss! ♥

Jag och Stina! <3

Fler bilder kommer imorgon kväll! :*

Postat av: IDA

sv: Det måste vi verkligen! Jobbar du hela juni?

Förresten, du har inte lust att komma hit i helgen och festa med oss? :D Jag fyller ju år på lördag så vi ska fira och festa, vore grymt om du kunde komma! <3

2009-05-25 @ 02:12:22
URL: http://iiea.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0