Söndag - bilder från igår!

Godmorgon gott folk! Här kommer lite bilder från igår, jag och Bonnie var ute med Danne och Filip från mitt jobb! =)  

Rosévin på deras veranda! Här är Gill och Bonnie, mor och dotter! <3
 

Så fint väder det var!
 

Bonnie fixade mitt hår och Gill hoppa runt och fotade oss, haha <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
'
Haha, shit det var en del foton! Jag la ut typ alla nu så Bonnie kan se dom
oxå, eftersom hon åkte hem till Oslo idag... buhu! :( Här är jag på bussen!
 
 

Tunnelbanan :P
 
 
 

På 54
 

Danne
 

Bnonii
 

Filip, inte största fanet av min kamera direkt..
 


Rolig kväll igår, tack! =) Saknar dig redan bästis btw! Nu måste jag hoppa in i duschen, ska sedan åka till Gärdet och fira min älskade vän Jossan som fyller 19 år! =) Pusspuss ha en mysig dag! ♥

Postat av: Anonym

Riktigt snygga skor! :)

2009-05-24 @ 16:48:34

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0