Städdag!

Det är mulet väder ute.. Enligt DN:s väderprognos så kommer det bli regn vid typ 6 ikväll så man känner sig inte så hypad på att hitta på något! Det är sånahär dagar som är perfekta till att göra lite nytta i huset! Jag har tvättat nästan alla kläder nu, städat badrummet och ska börja städa mitt eget rum nu också! Dock orkar jag inte dammtorka och dammsuga det då jag flyttar ut från det om.. FYRA DAGAR :D Sen hann jag med en springrunda också, jätteskönt!

Jag måste börja packa inför det redan nu då jag har fuuuullt upp hela helgen, inte en sekund ledig.. Imorgon jobbar jag 8-17, sen klockan 18 ska jag vara barnvakt till typ 22-23 på kvällen! På lördag jobbar jag 11-17.30 sen direkt efter jobbet ska jag hem till en kompis och parta lite till på söndagen (jag sover kvar där), sen på söndag så är det mors dag så vi ska fira mami och direkt efter det så ska jag till Kyrkviken och se Bellas och Eriks band spela på "Festivalen"! Och på måndag så kommer morfar, brorsan och storasyster klockan 13 hem hit för att hjälpa mig med att få över min säng och allt annat till lägenheten! Pjuh!

Nu måste jag fortsätta med tvätten, talk to you guys tonight! *smack*


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0