Stockholms uteserveringar rocks!

Go'kväll allihopa! =) Gud, älskar ni inte våren? Jag kan i alla fall inte få nog av den! Man blir så glad av hur grönt det är!! Samtidigt blir man typ deprimerad när man börjar tänka på oktober.. november.. december..! Jaja, jag peppar upp mig med att jag och Anna kommer mysa i vår lägenhet i Farsta med tända ljus och te då! =) Sen så kommer ju Tokio Hotels nya skiva ut, New Moon har premiär, jag ska börja på kickboxning.. aah det blir en grym höst/vinter oberoende på vädret! =)

Ikväll då, vad hade jag för mig.. Jag jobbade till 20 idag sen åkte jag och Eugenia och solade solarium, efter det satt vi på uteservering tills 12, så himla mysigt! Vi satt och pratade om hur otroligt shoppingsugna vi är, jag vill köpa en moljon pumps, väskor och waah! Jag vill ha ett shoppingkonto med oändligt med pengar, nä iofs det skulle ändå sluta med att jag skänkte det till U-länder, sparade en del för framtiden och så men man kan ju drönmma! I alla fall så är Stockholm på sommaren bäst! Sen på vägen hem så fick jag ett fyllering från Filip (min jobbarkompis), haha han svamla om massa grejs.. han är fett rolig!

Nä nu måste jag sova, jag har gäspat Eugenia i ansiktet hela kvällen, haha! Sry babe! Sov gott, guys! ♥

En riktigt charmerande bild på mig från Filips hejdåfest innan han drog till Asien ett halvår.. Detta var alltså i slutet på oktober 2008, herregud vad tiden flyger!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0