Tisdag!

Godmorgon på er! Jag är ledig från jobbet idag så jag fick sova lite längre! Jag minns att Elvira sprang in till mig imorse med sin plånbok och skrek att det låg bilder på människor hon inte visste vilka det var i den..? Typ som att det fans en annan ägare till hennes plånbok innan henne, haha har jag drömt det här??

Herregud, det är ju sommar!! halv elva på morgonen var det 22 grader i skuggan, I SKUGGAN! Vad ska jag ha på mig idag.. LÄTT klänning eller kjol.. ååh idag ska jag köpa massa jordgubbar! Waaah jag måste ut nu, jag ska först åka och fixa mina naglar och sen ska jag på hälsokoll med Eugenia, I will regret this, haha! Vi hörs senare ikväll! ♥



Om en vecka var jag i Dublin för exakt ett år sen, tack vare min älskade syster!
Tre månader kvar tills jag är där igen! ÅH vad jag längtar, Can't waaaaait!
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0