Tisdag!

Godmorgon allihopa! =) Jag ställde klockan på åtta imorse men snoozade till nio, jag är så död på morgonen! Jag ska cykla till gymmet snart, det är därför jag går upp tidigare! Jag tycker inte om att gymma på eftermiddagen/kvällen för då är det helt fullproppat på lilla friskis på Lidingö, man står nästan i kö till maskinerna!

Men hörrni det är VÅR! Snart är det sommar.. Jag går bara runt och ler när jag ser grönskan därute, solen som tränger sig igenom skogarna.. aahh! Jag blir alldeles sentimental och lycklig när jag ser det här! Älskar ni inte också våren? Då man har hela sommaren framför sig! Jaa, sommaren är kort men den underbaraste tiden på året, no doubt!


Måste bara lägga in dessa två bilder och få er åsikt!

Att gå från det här...

 

Till det här..?



Jag läser typ inget om Tokio Hotel längre och har nästan inget intresse kvar för dem utöver deras musik, måste dock medge att komma tillbaka till bloggen drar upp massa minnen om typ Paris, New York och Liverpool.. Men Vad har hänt med världens vackraste Bill?

Aja, vi hörs efter gymmet! Pussis!

Postat av: isabelle

jag tycker han passar i det :P lite förändring sådär.

men har du inte sett tom då? DÄR snackar vi förändring :O

2009-05-20 @ 16:42:30
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag gillar varken Bills eller Toms utseénde längre :/

2009-05-20 @ 17:51:42
Postat av: Tillan

Isabelle: Jag gillar det inte.. :/ Tom ser ut som Sean Paul.. han ser dock bättre ut än Bills frisyr men nääe..

Sarah: Jag håller med dig :/ Bill är (om möjligt) ännu smalare oxå..!

2009-05-21 @ 01:03:12
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: Anonym

fyfan, jag håller med! Bill som jag ansåg var snyggast och vackrast på hela jorden är inte ens snygg längre! snyft :'(

2009-05-24 @ 17:05:17

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0