Trevlig helg =)

Hej folks! Som jag sa i det tidigare inlägget så blev det lite dåligt uppdaterande då jag var hos Bonnie och sen så har jag jobbat, men nu är jag hemma! Idag jobbade jag 12-19 och sen drog jag hem och bytte om, drog till Bonnie och drack rosévin med henne och hennes mami och sen drog vi till 54! Där mötte vi upp Filip och Danne från mitt jobb, trevligt! =)

Vi var där i ca 3-4 timmar och drack och snacka skit! Vi träffade även Vishii där av en slump (en gammal vän till mig och Bonnie), askul verkligen! Åh! Det var så kul förresten, påvägen hem från stan inatt så träffade jag och Bonnie på 2 killar på tunnelbanan och jag började prata med den ena. Han sa att han kände igen mig, typ från någon youtube-video eller nåt(?), för att jag var så söt (gulligt sagt!) men sen skulle de av stationen efter. Jag började fundera lite på ifall om jag hade gått med på att träffa honom igen, fatta vilken gullig grej det skulle blivit om man vart tillsammans, att man träffades helt random på en tunnelbana påväg hem från en klubb, så började man bara prata! Haha, kanske bara jag som tycker, men jaja!

Jag sa hejdå sen till Bonnie på torsviks torg, imorgon åker hon tillbaka till Oslo och så ses vi inte förrän i slutet av juli då hon kommer hem igen! :( Saknar dig redan, bästis! Men nu sitter jag i alla fall i min säng och äter VÄRLDENS godaste citronpaj, min mamma är bäst! :D Nu är det sovdags, pussipuss hörs imorgon!


Lägger upp resten av bilderna imorgon! ♥

Postat av: Sarah

Söt bild! I do like your hair :D

2009-05-24 @ 11:54:20

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0