Uppdaterings-sammanfattning av senaste 1½ månaden!

Min vän Dany kom hem från Nya Zeeland efter tre månadern så det var jättekul! Han känner också Bonnie (min allra bästa vän) och den 10e april så fyllde Bonnie 20 år, men hon har ju flyttat till Oslo sen oktober med hennes vän Malin, så då kom jag på att vi kunde åka dit och överraska henne! Så den 10-12e april åkte vi två med buss till Oslo, med hjälp av Malin så höll vi det hemligt och GUD vad överraskad hon blev! Vi var ute och festa i Oslo och hade en kul helg, Oslo är faktiskt en väldigt mysig stad! =)

 
 
 

Jag var även på en del studentskivor..
 
 
 
 

 
 
 

Dagen efter Valborg så hade jag och syrrorna lite folk över på vår veranda, asmysigt! Vi vart ca 20 pers som satt och drack öl, rökte och snacka skit! =)
 
 

BFFL ♥ (best friends for life^^,) Bonnie&Tillan!
   

 
 
 
 
 

Sen har jag haft massa mysiga uteserveringskvällar med mina babes!
 
 
 

 
 


Jag var även på världens grymmaste personalfest förra helgen med Konsum!
Vi körde ballbreaker vilket är typ femkamp i olika sporter, man kör i lag! Det var 
bowling, biljard, fågelskjutning, golf och fotboll! Efter det åt vi trerättersmiddag!
 
 
 

Weine (ansvarig för köttet på vårt jobb) Testade ett nytt sätt att bowla på, och
gissa om man satte striken? Jag filmade allt, kolla in hur grymt det var!

 

Jag ville inte vara med på bild först^^,
 
 
 
 
 
 
 
 

Detta hade jag på mig!
 

I helgen så fyllde käre Nisse 23 år (storasysters pojkvän sen ca 4 år tillbaka).
Det firade vi i Stockby på Lidingö på en stor äng med kubb, fotboll och mat! =)
 
 
 
 
 
 
 
 


Sådär ja! Jag har gjort mycket annat också, bland annat varit på landet, hängt med massa vänner och varit ute och festat fler ggr och massa annat, men dessa gånger är de som jag haft med mig kameran, well hope you enjoyed anyways! =) Vi höres imorgon, puss och God natt!

Postat av: johanna

Ja nu får vi se till att kolla in varandras bloggar lite bättre:)

2009-05-20 @ 06:33:18
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0