Westlife.. alltid i mitt hjärta!

Halloo! Nu är jag hemma igen, jag var ju på Gärdet, vid den enorma ängen och firade Jossan som fyller 19 idag, grattis älskling! =) Vi hade jättemysigt men sen vid halv sex så skulle Cissi dra och hon har bil så jag hakade på så jag fick skjuts :P Jag älskar när vi möts såhär på en äng eller så, mina älskade vänner!

Jag sitter här nu och lyssnar på massa Westlifelåtar på youtube, ni som följt min blogg vet att jag var GALEN i Westlife från 12-15 år och de kommer alltid finnas i mitt hjärta. Jag ÄLSKAR musiken, det är en så må-bra-musik för mig med tanke på alla minnen! 2 av mina bästa vänner - Josse och Anna träffade jag genom Westlife och nu ska jag och Anna flytta ihop lixom, helt underbart!

Jag minns hur mycket jag älskade det här framträdandet när jag var galen i dem!
 

Stina ringde nyss och frågade om jag var på att dra in till nån pub i stan och köra biljard med Erik, Kesoo och några andra killkompisar till oss så jag ska nog göra det! Gotta go med andra ord, hörs senare, puss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0