13 timmars sömn senare..

I am UP! Tja på er, gud vad skönt det var med en lång sömn! Jag hade också en så uunderbar dröm och den var så himla verklig, HATAR att vakna upp ur såna drömmar! Hur som helst, nu är jag vaken och sitter här vid datorn och trixar med bilder samtidigt som jag ser på en underbar dokumentär på youtube! Annika kan verkligen hitta nya grejer varje dag, sitter här och smälter..!

Köpte massa smycken och så när jag var där! Dock det stora silvriga
halsbandet köpte jag på glitter innan jag åkte dit! Men de 3 stora ringarna,
silverhalsbandet med svart band i till höger och paljettgrejen köpte jag där!
  

Perfekt att ha med sig närman går ut, att bara förvara korten i!



Hur som helst, nu ska jag fortsätta med bilderna och snart kmr de upp! Stay tuned :*

Postat av: Johanna

Jag gillar dina två silver-ringer väldigt mkt kan jag få ;P

2009-11-09 @ 19:08:09
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0