4/11 2009

Good morning everybody! =) Nu är jag uppe och redo att fixa klart inför resan! Jag tänkte att jag skulle hinna med en timme på gymmet innan jag åker men det hinner jag inte, måste åka om 2 timmar och har fortfarande saker kvar att fixa! Kom dock att tänka på en annan sak när jag skrev dagens datum...! Den 4e november 2007 var jag på min allra första Tokio Hotel-konsert med Viran i Tyskland! Och den 4e november 2008 var jag på väg hem till Ida & Lina för att jag och Ida dagen efter skulle åka till Europe music awards i Liverpool!

Denna dag är ganska betydelsefull för mig, tredje året i rad jag reser någonstans i början av november! I princip samma datum också och jag har verkligen inte tänkt på det! Hur som helst, nu ska jag göra en äggmacka till frukost! Vi hörs innan jag drar! ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0