Bilder från igår!

Jossan & jag i Roberts badrum när vi precis anlänt! ;)
 

 

My babes! I love you loooooooads!
 

Liten bildspam på när vi hängde i köket och drack vin=) HAHA, det där
spöket kröp runt på golvet lite överallt, undrar vem det var under! ^^,
 

Jag och Robert, tack för en sjukt kul kväll!
 

Felix var en av alla pirater, haha! =)
 

Tillan, Cissi & Jossan! Saknas bara Mikkan, Sofia & Astrid ♥
 
 

"se sexiga ut", HAHA
 

Robert ville vara med!
 

Hehe det gick lite vilt till sen!
 

EMO-Jossan! ;)
 

Outklädda jag!
 

Här har vi dansat måånga ggr förut på Roberts alla fester under gymnasie-
tiden, alltid lika roligt =) Ingen annan ville dansa så då körde vi istället!
 

Jag vart helt paff när jag och Cissi stod och dansade och helt plötsligt
flög hon ner i spagat! Hon är ju en dansare och hon har dansat sen
hon var liten + att hon kan sparka upp benet rakt typ upp till huvudet
så jag borde vetat att hon kunde gå ner i spagat men nääe haha :P  
 

Sen kom piraterna!
 


Vid 3-tiden så drog vi oss hemåt! Tack alla  igen för en asrolig kväll =)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0