Bon Jovi på Oprah

Jag skulle precis gå till gymmet när jag hör att min mobil ringer, jag springer in och svarar och märker att det var Mirre: "Tillan är du hemma?? Sätt på trean nuuu det är Bon Jovi på Oprah!!", jag rusar till TVn och sätter på trean och då visade det när den underbara mannen överraskade en av deras största fans! En kvinna i 40årsåldern som är heelt galen i BJ, så åkte Jon Bon Jovi hem till henne och knackade på dörren med en blombukett i handen!



Thanx Mirris, älskar det klippet! Btw så ska hon intervjua Paramore ikväll (sitter faktiskt och lyssnar på Misery buisness nu) och hon kmr kicka ass! =) Lycka till, vännen! Okej, nuu ska jag till gymmet innan min röv växer fast i stolen!

Så länge kan ni lyssna på Bon Jovis version av en av världens bästa låtar - Hallelujah!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0