Dagens shopping

Shoppade lite oversize tunikor + en asskön kofta & ett par vanliga legins 
på stan idag, koftan var halva reapriset så jag betalade endast 124.50!

 
 


Köpte Bon Jovis nya skiva, The Circle och MJs History-album! MJs låtar
har jag ju redan hört men nu har jag alla hans skivor! Bon Jovis nya 
album är jättehärligt, TACK för er musik! Åh, dessa musiker.. I LOVE YOU!
 

Köpte lite örhängen också, haha ser ni dom små plupparna till vänster?
Jag som ALDRIG har små örhängen har för en gångs skull köpt några!
 

Sitter här och lyssnar igenom Bon Jovis skiva, aaah ljuv musik i mina öron! Jag håller på att ladda in skivan i ipoden och sen måste jag dra mig! Det blir myskväll framför Idol ikväll hemma hos Evelina på Söder =) Ha en nice fredag!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0