Valencia, dag 3

Idag sov vi ganska länge hehe, men vi kom ut på stan vid halv tre typ! Jossan, Sofia och jag gick runt på stan hela dagen och kollade i fler affärer och såg på stan! Sedan drog vi hem, käkade middag och började fixa oss inför nästa utgång!

Denna gång förade vi hemma hos Sofias norska vän, Milla som skulle åka hem från Valencia dagen efter! Hon hade varit i Valencia lika länge som Sofia så så de var båda ledsna över att lämna varann! Vi förade och festade galet hemma hos henne tillsammans med några andra killar i ett par timmar, sen drog vi alla till en klubb som hette Indiana! Där partade vi till typ 6 på morgonen, sen vandrade vi hem - helt slut!

Jossan med sin frukost, hehe!


Några bilder på vackra Valencia =)






Jossan med en av hennes snygga tatueringar!


Sofia med drickan! ;)


Sofia hemma hos Milla!


...och jag!  


Jag och min Jozz!


Love you, wingbuddy!


Snygga silvriga händer jag hade va? ;) älskar massa ringar och armband!


Sofia med hennes vackra Milla! :)


Vi tre tillsammans :*


Lånade Jossans kofta, underbart skön!


Vi med 2 killar som var med på förfesten!


Babes!


Milla & jag!


Dancing, jag och Jossan drog igång Dirty Diana och skreksjöng hela
låten, killarna kollade på oss och ba: Har ni pluggat låten eller?! haha
Snälla vare sig jag vill eller inte så kan jag den för jag älskar den!!!!


Fina tjejer!


Morr!


Hahahha, snygg sits jag hade!


My hot babe!


På klubben!



Vi drog in till dansgolvet och på scenen var det typ stripptjejer, SUCK!
Men sen bad Vakterna bad att gå upp och dansa på scenen ;) moahah!


Det var typ snö-tema så det började "snöa" skum!



Kul utekväll/natt, tack tjejer! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0