Förbannade j*vla mensvärk!!

Är det någonting jag alltid har haft tur med på mina resor så är det att slippa mensen, men denna gången kom jag inte undan det! Jag fick den igår på dagen och kommer ha den resten av resan! Inte nog med det så har jag haft den värsta värken någonsin och ipreen har inte hjälpt! Det blev bättre igår kväll så då gick vi ut och hade jättekul och jag somnade kanske kl 5 imorse! Jag vaknar dock typ 10 i 8 imorse med världens värkar så jag ligger och gråter och vrider mig, otroliga kramper var det!

Efter ca 2 timmar lyckas jag somna om och vaknar vid 2-tiden! Då mår jag lite bättre igen så jag och Jossan drar ner på stan och möter upp Sofia på hennes favoritcafé och tog sedan en shoppingsväng på stan! Jag köpte 2 stora silvriga ringar och en liten paljettficka eller vad man ska säga, som man kan förvara kort och sånt i om man inte vill dra med hela plånboken ut!

Efter en stund på stan vart jag helt slut igen (min mage är så öm efter alla värkar) och sen började det göra ont igen så vi gick till apoteket och pratade med tjejen i kassan! Hon gav mig speciella värktabletter som ska hjälpa mot detta och nu mår jag mycket bättre, vi är hemma och vilar med lite bokläsning och annat! Ikväll ska vi laga en god middag här hemma och sen ska vi hem till Sofias norska kompis för att förfesta lite! Vi ska åka till den s k "it-klubben" här i Valencia då det är gratis inträde ikväll =)

Expediten på apoteket sa att det inte är någon fara alls om jag dricker alkohol ikväll när jag tagit en sådan tablett, men jag ska ändå ta det väldigt lugnt på den fronten för man vet aldrig! Ha det fint allihopa, vi kanske hörs imorgon igen! KRAM!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0