Första utgången i Valencia på G!

Heej guys! =) Sofia har en dator här i sitt rum så jag kan uppdatera bloggen, yeay! Valencia är underbart och varmt, här är det 20 grader och sol på dagarna och jag trallar runt i klänning!! Hörde om snöstormen där hemma haha, poor things! Dock kommer jag också hem till det på söndag men tills dess ska vi njuuuta! När vi kom fram med taxin igår natt så SLÄNGDE vi oss på vår älskade Sofia, underbart att se henne igen! Idag har vi gått på stan hela dagen och kollat i affärer och njutit av det vackra vädret, vi har även varit förbi Sofias söta lilla skola =)

Nu sitter vi hemma i Sofias lägenhet och ska snart fixa middag sen ska vi hem till hennes kompis Claire och förkröka lite, sen blir detparty all night long! =) I Spanien går man inte ut förrän typ 3 (som tidigast) och festar till typ 5-6 på morgonen, haha! Jag ska köra på min stora randiga tröja från Monkey och massa smycken ikväll, sparar de snyggare outfitsen till fredag & lördag! Åh det är underbart här och nu ska vi ut och ha en underbar girls night out =)

Får se om vi hörs något mer under resan, uppdatera mig gärna om EMA i Berlin via kommentarer! Hoppas det gick bra för Tokio Hotel med att öppna showen, World behind my wall är jättefin! =) KRAM på er från Spanien! ♥

Postat av: Johanna

Jag fattar ingenting, inte var det TH som öppnade EMA iaf, det var green day:/ Th var typ näst sist att uppträda:O Men de vann..weihoo:D

2009-11-06 @ 09:31:03
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Lina

TH öppnade inte showen men dom uppträdde senare, as bra! Och dom vann Best Group :D Och Placebo vann Best Alternative!! Du kan kolla på min blogg när du har tid, har alla videor med TH där. <3

2009-11-06 @ 12:48:23
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0