Fredag

Åh suck, här kommer nackdelen med Valencia-resan..! Eftersom vi var uppe och festade till typ 7 på morgonen (det är så de festar där, man BÖRJAR kl 3-halv 4) och sov till kl 14-15 på dagarna så har jag extremt svårt för att somna på nätternet.. Inatt somnade jag inte förrän halv sex imorse!! Hade dock ställt klockan så jag är uppe nu efter endast lite mer än 3 timmars sömn, jaja förhoppningsvis somnar jag lättare ikväll då!

Jag hinner dock inte till gymmet nu innan då jag måste börja åka mot stan redan om 1,5 timme! Först ska jag träffa Annika för denna efterlängtade fikan, sen på eftermiddagen ska jag träffa Evelina (finally, länge sen nu babe!) och hennes kompis så ska vi ta en shoppingrunda på stan! Vi ska även dra förbi Globenonrådet för att hälsa på Ida&Lina som kmr köa på annexet till Placebo-konserten som är ikväll!

Sen ikväll är jag inte 100 på vad jag ska göra, dock ser det nu ut som att jag ska hem till Evelina och kolla på Idol och softa! Jag har ju knappt sovit någonting inatt så utgång är nog inte aktuellt ivf.. Haha, på tal om något helt annat så har jag inte handlat på länge så jag har inget bröd, ingen yoghurt eller något att ha till frukost.. Detta är då andra dagen i rad min frukost är endast 2 ägg =P

Men idag fick jag lön så här ska matshoppas! =D Hörs igen innan jag drar!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0