Funderingar..

Jag har haft många funderingar de senaste dagarna, bland annat på 3 tatueringar jag så gärna vill göra! Jag vill inte berätta om dom än då jag fortfarande bara spånar, men det kommer nog bli av i alla fall! Allt jag kan säga är att alla tre tatueringar har med musik att göra (såklart), det är någonting jag kommer bära med mig in i graven - kärleken till musik!

Sedan har jag även funderat på en helt annan sak, att åka på volontärarbete! Jag vill åka till ett U-land i ca 6 månader och hjälpa de människor som har det hemskt ställt. När jag var i Indien för snart 2 år sedan var det en liten flicka som var ca 10 år och hon visste inte vad hon själv hette och hur gammal hon var! Hennes "hem" var fyra pinnar uppsatta som en rektangel och på dom satt en filt, under där stod det en planta.

Hon var tvungen att gifta sig inom 2 år annars skulle hon bli prostituerad. Denna hemska framtid (om de ens har en framtid) som väntar dessa barn kan vi inte ens förstå oss på. Jag måste bara hjälpa till på något sätt, även om jag inte kan göra en stor skillnad för denna värld så kan jag åka dit det behövs och hjälpa så pass många barn jag bara kan!

Jag funderar på att åka i september 2010 och vara borta hela hösten och vintern, antagligen blir det Indien men jag får se.. Nu ska jag hoppa i säng, vi hörs imorgon! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0