I-landsproblemen kallar

Hej på er! Nu börjar jag verkligen bli trött på att jobba kväll, dagarna blir så mycket kortare då! Jag sover länge på dagarna, till typ 13 och så hinner jag in till stan en snabbis innan jag börjar jobba och kommer sedan hem vid 22-tiden! Det suger, jag vill ha mer dagpass på jobbet för då får man en mer normal dygnsrytm men det finns inte just nu tillgängligt på mitt jobb så jag får helt enkelt nöja mig med mina kvällspass så länge!

På tal om något helt annat så hörde jag något högt ljud för en stund sen och gick då fram till mitt fönster för att se vad det var! Då ser jag en man som bor i höghuset mittemot mitt, han står lutad ut genom sitt fönster och vråålar till några killar som står en bit ner på gatan, jag vet inte riktigt vad det handlade om men jag hörde mannen i fönstret skrika "JAG BLIR SÅ JÄKLA TRÖTT PÅ SÅNA SOM ER, FAN VAD ARG JAG ÄR!" och sen hade en stor tuta som han tryckte på så fort killarna sa något. Hmm, om han nu ville att dom skulle vara tysta så tror jag inte att den där mannen väckte färra människor med hjälp av sin stora tuta och hans gapande... Vissa människor börjar man undra med asså..  

Nu måste jag hoppa i säng, Anna väcker mig redan kvart över 7 imorgon bitti för nu ska jag allt vända tillbaka dygnet! Men innan jag går och lägger mig så ska jag tipsa om en skitbra blogg enligt mig, Pelles personliga punkt se heter den och Pelle är en riktigt duktig bloggare! Hans blogg är underhållande och håller den standard som en blogg som är så pass stor ska göra, in och kolla HÄR vettja! =)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0