I made it!

Yesyesyes, jag har faktiskt gjort de 2 saker jag bestämde mig för att hinna med idag! Jag var på gymmet och körde hårt imorse (först styrka och sen kondition) och sen har jag dammsugit och dammtorkat mitt rum, FINALLY! =) Nu har jag precis tagit mig en dusch och fått i mig lite lunch, snart ska jag börja dra mig mot stan! Jag ska hinna kolla in ett par coola stövlar innan mötet på jobbet!

Ikväll jobbar jag sedan 16-20 och efter det blir det antingen kvällspromenad med Linus (läänge sen sist :O) eller bara hem och sova, jag ska faktiskt upp halv åtta imorgon också (Anna I am counting on you! ;P) sen sov jag ju bara 3 timmar inatt..!

Ännu fler anledningar till att vara glad, imorgon är det en vecka kvar tills
min älskade Astrid kommer hem över helgen!! Längtar som en dåre redan!
 

Sofia kommer hem från Valencia imitten av december!!


Fick även reda på för ett tag sedan att Sandra kommer hem till Sverige,
den 12-18 januari mer exakt, gaah längtar redan :D Bild från när hon var
här och hälsade på från England i somras en weekend! =) Saknar dig!!

 

Vi hörs senare ikväll igen, ha en fin dag! ♥

Postat av: hanna

tjäna pengar på din blogg!



http://www.woopa.se/?ref=Hannalysell

2009-11-19 @ 14:31:00
URL: http://hannalysell.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0