I wanna rock with you!

Allu! Jag gymmade ashårt idag, både styrka och kondition! Mixar man dom två så blir det en ultimal förbränning och resultat! Sen när jag varpåväg hem så ser jag att Elvira står utanför min port! Hon skulle komma halv fyra och klockan var typ 20 i tre, hon hade tydligen smsat och sagt att hon skulle komma tidigare men jag har aldrig med mig mobilen till gymmet! Snacka om tajming vi hade utan att veta om det, hon kom typ 1 minut innan jag kom! :P

Hur som helst, nu har hon letat och rotat bland mina klänningar och funnit 3 st som hon ska ta hem och prova och sen ska hon låna mina boots också! Hon kommer vara skitsnygg, snyggast på Rigoletto! ;) Nu ska jag in till stan och träffa Mirre, länge sen sist så vi har myycket att berätta för varandra! Jag om Valencia och hon om videoinspelningen! Gissa vart vi ska om inte Vaaaapiano ^^,

Hittade två bilder på mig och Viran från förra julafton!
 
 


Hörs ikväll igen! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0