Jättestora I-landsproblem

Den där gubben är här nu och pillrar på våra vattenrör och jag är feett kissnödig men vågar inte störa honom i badrummet. Jag är även väldigt hungrig men i köket har han alla sina prylar och håller på för fullt så jag kommer bara sabba något.. Yes det är skitjobbigt det här.. :''/ Suck, jag borde verkligen skaffa mig något bättre att göra!

Jag har i alla fall fått 2 till jobbtider så nu jobbar jag ikväll, imorgon, fredag och söndag! Skönt, jag börjar redan bli rastlös plus att jag verkligen behöver mer jobbtider så jag får ihop en bra lön! Iförrgår fick jag dock reda på att jag tjänar 118.5/timmen i grundlön och nästan alla mina tider jag jobbar har jag OB så då blir det äännu mer, nice!

Jag har suttit och facebook:at med Mika i typ en kvart nu om hur vi 2 skulle DÖ för att få åka till London nu! Den UNDERBARA staden, för att inte tala om den UNDERBARA brittiskan som jag bara smälter för. Dublin&London, jag kan aldrig få nog av dessa 2 städer! Jag ska till London i en vecka i juni men jag vill dit NU! :(

Jag i London, februari 2009!
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0