Kom igen nu, Erik!!

Läste nyss på expressens hemsida att Erik ska sjunga Bon Jovi - Always ikväll... Kom igen nu, Erik! Det är en av Bon Jovis absolut bästa låtar så sabba den inte! Nu har idolerna snart sjungit både MJ & BJ-låtar, inte undra på att jag gillar showen...! Jag tycker Erik är bra och ärligt talat bryr jag mig inte om vem av Erik, Calle och Tove som vinner, bara det är någon av dom tre för dom är bäst! =)

Hör Bon Jovis version av Always, UNDERBAR låt och GUD vad bra Jon är live:


Heja heja!! Åh, vad jag ser fram emot en hemmakväll, jag är så trött på att gå ut och festa så det blir lugnt på den fronten ett tag framöver! Nu ska jag läsa Twilight en stund till innan jag drar till gymmet, puss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0