Konstig natt..

Heej allihopa.. Väldigt dålig uppdatering idag men jag hade världens konstigaste natt! Jag låg och nojjade mig över olika ljud och vågade aldrig släcka sänglampan så jag somnade inte förrän 3 på morgonen. När jag väl somnade så var jag fortfarande rädd (fråga mig inte varför för jag vet inte själv..) så jag sov väldigt oroligt och vaknade igen redan vid tio i sju på morgonen!

Sedan somnade jag om och vaknade kl halv två istället, då hade jag 5 missade samtal från syster plus att mitt alarm hade tjutit ett antal ggr utan att jag vaknat! Då fick jag slänga mig ur sängen för att hinna iväg på allt jag skulle göra, nu kom jag äntligen hem igen och kan andas ut!

Uppdaterar snart igen ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0