Oh, please!!

Nu måste jag säga ifrån, jag är så TRÖTT på att höra "Michael Jackson, han vill bara ha småpojkar" eller "han våldtar barn, han borde blivit inspärrad!" från olika håll, vad vet ni egentligen?! Sluta gå runt och anklaga honom för sådant det inte ens fanns bevis för! För sista gången, han blev aldrig fälld för något av fallen och nu har t o m båda barnen erkänt att de har gett falska anklagelser! Detta visar bara vilken hemsk värld vi lever i! Vi VILL se andra förstöras, vi vill se andra sjunka i ens ögon! Det första barnet som anmälde Michael Jackson 1993, Jordan Chandler har gått ut med den längsta ursäkten och förklarat att hans pengagalna pappa (Evan Chandler) tvingade honom att säga detta om MJ, ingenting var sant. Btw så dog Evan Chandler (pappan) för ett par dagar sedan, sägs att det var självmord, och hela MJ-världen hurrar!

Det andra barnet, Gavin Arvizo anmälde Michael Jackson år 2003 tillsammans med hans familj. De är dock kända för att ha försökt anmäla många kändisar för att få pengar för det och barnen är otroligt duktiga skådespelare, detta är kopierat ur wikipedia: "The second set of allegations against Jackson resulted in a long trial in which there was no evidence besides the allegations of the accusers who contradicted themselves and were caught lying, which ended on June 13, 2005 with Jackson being acquitted."

For GODS sake, let Michael Jackson be now. Han har åstadkommit mer än vad alla er anklagare någonsin har och någonsin kommer att göra, ni ska tacka honom om något! Om ni undrar varför jag tar upp det istället för att bara ignorera vad alla säger så beror det på min extrema frustration på mänskligheten! Jag önskar bara att alla kunde se vilken fantastisk människa han var och allt han gjort för vår värld, stället för att se honom som något hemskt, något ont! Jag citerat en av hans låtar från History-albumet, tabloid junkie: Just because you read it in the magazine or see it on the TV screen don't make it factual! ...You're so damn disrespectable


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0