Let's go!

Nu har jag tvättat de kläder som skulle bli tvättade, packat ner i princip allt, scypat med Sofia hela dagen och jag är SÅ taggad nu! =) Hon och hennes spanska vänner har massa grejer planerade som vi ska göra, bland annat åka till någon asstor klubb på fredag! Detta ska bli så roligt och jag ska äntligen få träffa min kära vän Sofia igen!!

Sorry, måste bara publicera denna video! Jag har sagt det 100 ggr förut och jag säger det igen, Michael Jackson live in Yokahoma 1987 är den konserten jag skulle velat vara på om jag endast skulle få välja en av alla världens konserter genom tiderna! Någon dag ska jag slänga upp alla klipp jag har från den konserten, helt amazing! Här sjunger han iaf She's out of my life, han sjunger som en ängel och ser även ut som en!
 

Btw, angående mina videos från Thriller live igår så tar de 100 år att ladda upp på youtube, så en av dom kommer upp ikväll i alla fall! Nu måste jag sticka till jobbet, hörs ikväll igen!


Postat av: louise

kommer du kunna blogga när du är i valencia (eller vart var det du skulle?)? :)

2009-11-03 @ 16:37:13
URL: http://louisebhult.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0