Look who's UP!

Yepp, jag kunde inte vara stoltare (dock blev jag väckt av världens bästa sambo som tände alla lampor och kämpade med min rullgardin tills jag vaknade), ÅH så skönt det känns att ha hela dagen på mig! Jag bryr mig inte om att jag inte sovit mer än typ 3 timmar inatt, det betyder bara att jag somnar tidigare ikväll! =) Idag ska jag hinna gymma & städa lägenheten (ett MÅSTE) innan jag åker till jobbet!

Nu kurrar min mage för fullt här, det har den gjort ända sen jag till slut lyckades somna imorse! Har ni varit med om det också när ni ligger och vrider er halva natten, att ni till slut börjar bli hungriga och då blir det ÄNNU svårare att somna. Suck, stackars oss i Sverige med våra enorma I-landsproblem.. Borde ta upp detta i nästa val!

Postat av: pelle

ujujuj, allt det där med tre timmar sömn i bagaget? jag önskar dig all lycka ;)

2009-11-19 @ 11:51:34
URL: http://pellespersonliga.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0