Lördag - New Moon!

Godmorgon bloggvärlden! Vad förvånad jag blev när solstrålar lyste igenom på sidorna av min rullgardin, jag drog upp den och insåg då hur länge sen det var som jag såg solen! Jag har inte ens tänkt på det men det har varit molnigt och regnigt här alldeles för länge i streck! Vad underbart med lite sol, jag tror verkligen att vädret påverkar oss mer än vad vi tror..!

Idag ska jag jobba 11-17.30 och sen ska jag hem för att duscha och så innan jag svänger in till stan igen för att möta upp Fredrik, vi ska äta middag på stan och sen gå på New Moon! Ååh, jag ser SÅ mycket fram emot det så jag hoppas den är bra! Enligt Viran bör jag ÄLSKA den så jag hoppas att hon har rätt! Jag är ju en riktig boknörd när det kommer till Twilight och jag älskar New Moon, så förväntningarna är ganska höga!

Nu ska jag få i mig lite frukost, hörs igen innan jag drar! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0