Lördag

Godmorgon på er alla! Jag måste börja med att fråga, är det bara jag som är överlycklig att Eddie åkte ut? ÄNTLIGEN, han har redan slagit ut en som var bättre än honom (Erika) och nu var han defintiivt sämst av dom som var kvar! Jag bryr mig faktiskt inte vem som vinner av Tove, Erik och Calle - jag tkr alla tre är helt klockrena!

Jag smsade med Jossan som hejade stenhårt på Eddie, haha hon kommer nog sluta titta på Idol nu! Jag sitter och kollar igenom förra veckans uppträdande (jag var ju i Valencia då) och OMG när Erik sjöng Show must go on med Queen, GRYM låt med ett GRYMT band! Fyfan vad bra han gjorde låten, jag sitter här och ryser så jag fryser!! Även Calle var totalt grym, hans rockröst är helt jäkla underbar!

Vem hejar ni på i Idol nu?

Postat av: Lina

Reza & Erik!

2009-11-15 @ 01:18:12
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0