Måndag - Sent inlägg

Heej guys! Förlåt för dagens dåliga uppdatering men jag kom precis hem! Jag sov hos Mirre inatt (som vanligt efter våra utekvällar) och åkte sen direkt imorse till Cecilia för att fixa naglarna! Sedan åkte jag hem, hämtade springkläderna och stack ner till gymmet! Nu är jag hemma igen och håller på att fixa iordning mig på nytt efter en skön dusch!

Igår då.. Vi käkade middag på Vapiano, mm pizza! Sen drog vi på bio (vi velade i säkert en halvtimme), vi såg trubbel i paradiset, asrolig film! Efter bion (sergel) så gick vi Kungsgatan ner för att komma till Café Opera, seriöst hela Kungsgatan var avstängd och det var polisbilar överallt pga alla fotbollsgalningar, gnaget vann SM igår! När vi äntligen tagit oss igenom folket och kommer fram till Caféet så upptäcker vi att det var SMOCKAT med folk där också, många fotbollsgalningar där också!

Men som tur var så kände Mirre någon som jobbade där så vi slapp stå i kön. Vi dansade och hade trevligt där inne, Mirre hade några killkompisar som var där inne också som vi hängde med och jag sprang in i min kära barndoms- och familjevän Fredrik (trogen AIK:are också :P) så jag flög på honom kramandes, han är så go! Så vi dansade och hade kul tills typ kl 2! Då vart både jag och Mirre trötta så vi sprang till bussen vid Sergels torg och Fredrik hakade på för vi skulle åt samma håll!

Tack för en askul kväll =) Vi hörs innan jag drar in till stan igen! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0