Mkt på en dag...

Hej allihopa! Vilken lång dag det har varit idag, först jobbade jag 8-17 på Rådhusets konsum (och jag fick även maassa extratider så nu jobbar jag för fullt hela december, moneey!) och efter jobbet mötte jag upp min barndomsvän Amelie! Vi hade inte setts på aslänge så smsade hon mig spontant idag och frågade om jag hade tid att ses efter jobbet och självklart klämde jag in det! =) Vi gick runt i stan vid alla mysiga jul-stånd och köpte munkar, asmysigt i Stockholm under juletiden!

Jag fick även sms från min älskade Anna som berättade att hennes dvärghamster, vår älskade Sigge dog idag! Jag åkte direkt hem och fann min Anna gråtandes i soffan, älsklingen.. Vår fina Sigge, han blev nästan tre år vilket är gammalt för en dvärghamster! Rest in Peace Sigurt.. ♥

Nu måste jag börja fixa iordning mig! Ikväll ska jag ju ut med MirrePirre, vi ska till Rockbaren som ligger på Hötorget och sen kanske vidare till Collage&Village men vi får se om vi pallar det! Ha en grym fredag, guys!

Postat av: Lina

Nej, sigge :o RIP söta hamster <3

2009-11-28 @ 02:54:45
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0