Monday

Jag har bokstavligen vaknat av Michael Jackson 4 ggr denna morgon! Jag hade råkat ställa in alarmet på "Black or white" så varje halvtimme från kl 10 har jag legat och mimat första minuten av den låten och sen somnat om igen, värt! ^^, Hur som helst, jag har precis käkat frukost nu och köpt ett nytt bredband för mitt med comviq suuuuuuuger! Det kommer om 2-3 dagar så det ska bli nice! =)

Snart ska jag ner till gymmet en timme och sen ska jag dammsuga mitt rum (inte gjort på minst tre veckor, urk..), vid halv fyra kommer pluttsis hit för att låna klänning! Är det nånsin nån av mina vänner som vill låna en klänning ringer de mig först, jag äger säkert 25 stycken (och typ 2 byxor :P)!

Vi hörs efter gymmet, så länge kan ni lyssna på den underbara spellistan i inlägget innan detta! =)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0