Myskväll framför Idol

Heej igen! Nu är jag hemma, jag och Limpan har kört runt halva stan känns det som hehe! Vi har haft skitkul dock, spelat ashög musik och skriksjungit sönder hela motorvägen! Jag skulle verkligen vilja köra en roadtripp med Linus någon gång, man kan typ inte ha tråkigt med honom! Sen var vi även på gymmet och shiet vad jobbigt det var idag, man har vissa såna dagar..!

Ikväll blir det hemmakväll och mm-mmm vad jag sett fram emot detta! Att bara få ta det lugnt och se på idol! =) Min vän Cissi kommer hit vid sju-tiden så då ska vi handla lite mat, fixa iordning här hemma och sen parkera framför TVn hehe! Länge sen det bara vad hon och jag så vi har mycket att ta igen, saknar min Cissi!!

Nu: Twilight fram tills Cissi kmr! Jag har snart läst ut den redan, efter bara 2 dagar =(
Tur att jag har New Moon, Eclipse och Breaking dawn kvar, waah älskar dessa böcker!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0