Nu beger jag mig!

Nu drar jag mig till stan, blir som sagt borta hela dagen men så länge kan jag bjuda på några av Jossans bilder från Valencia!

 
 
 
 
 


Spårade efterfesten!
 


Ha en fin dag allihopa, vi hörs ikväll igen! ♥

Postat av: maritta

sv:

Det finns de som älskar Anna (jag) och de som hatar henne (du). Jag gillar henne mest av allt för hennes starka åsikter, och att hon ens vågar yttra de. Väääääldigt många tycker som henne men vågar inte säga hur de tänker, de kan inte förklara det. Men vips där syns Anna på TV och säger det tusentals tänker. Hon blir nästan som en "symbol". Jag håller inte med henne med ALLA hennes åsikter, men en majoritet av de.

Att mannen bygger karriär, jobbar, att kvinnan är hemma etc, ja, det är gammalmodigt a la 1900-tal. Kanske är jag också det?

Som sagt, jag håller inte med ALLT hon säger, men en stor del av det.



www.marittas.blogg.se

2009-11-13 @ 14:28:36

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0