Onsdag

Vad är det för FEL på mig?! En jäkla tur att jag bara jobbar kväll för tillfället för jag kommer ju inte upp på mornarna! Jag hade ställt både mobilen och väckarklockan på 10, ändå vaknar jag 12.40, det är typ som att mina klockor stått och skrikit i 3 timmar och sen lagt av! :S Hur döv kan en person som sover vara egentligen?!

Suck, jag som ville hinna gymma idag!! Imorgon ska Anna få väcka mig innan hon drar till jobbet, alltså klockan halv åtta på morgonen!! Jag måste få tillbaka min dygnsrytm, jag haatar att sova bort dagarna såhär! Jaja nu måste jag skynda mig för jag ska träffa Evelina i stan klockan 2 och sen ska jag jobba stängning!

Vi hörs vid 22-tiden igen, ha en bra daaag! ♥

Postat av: Amanda

gå o lägg dig mänsklig tid?

2009-11-18 @ 14:31:00

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0