Onsdag

Men åååååååh, bara för jag kände mig krasslig igår morse så bestämde jag mig för att få "sova ut" och vaknade halv ett på dagen! Därav kunde jag inte somna inatt så jag låg och vred mig från halv tolv till halv fyra, som tur var så väckte Viran mig innan hon gick till skolan! Snart kommer det ju nån gubbe hit och ska kolla på våra rör så jag måste ju vara vaken! Sen har jag ju försökt kämpa med att vända tillbaka mitt dygn, något jag inte har varit så bra på då jag konstant blivit väckt 8 på morgonen men ända har lagt mig vid typ 12-01 på nätterna så jag har knappt sovit alls dessa dagar..!

På tal om något annat så läste jag ut Twilight igår (igen) efter 6 dagar.. Nu ska jag börja läsa New Moon igen istället, det var min favorit förra gången jag läste hela serien men nu börjar jag fundera på om det är Twilight itsället.. Allt är så nytt och fräscht i den, deras romans! Jaja, vi hörs senare!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0