Onsdag

Godmorgon gott folk! =) Jag vaknade för typ en halvtimme sen och sitter nu här med mjukiskläder framför datorn, jätteskönt! Alla mina kläder är tvättade och torkade också, finally!! Nu till nästa problem, hur fan ska jag få hem dom till Farsta? Jag får låna någon IKEA-kasse eller något, jag löser det!

Jag har även fått låna en film härifrån som jag inte sett än, Flashdance! Det ska tydligen vara en jättebra film och jag ÄLSKAR den låten! Den är gjord 1983 så jag har ju hört om den under mina år men jag tror fan att jag aldrig sett den... Aja, det är världens bästa musik i filmen i alla fall; "sprakande av 80-talsmusik", mwah! 

Inget speciellt händer idag mao, hehe! Ska käka frukost nu, kolla in min Valencia-resa så länge om ni inte gjort det! =) ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0