Some old pictures

Meet&Greet med Blue år 2001, syrran vann en tävling på rix fm och tog med
sig mig! Amanda och jag är de 2 blonda som står längst till höger och ler! x)  


Madde, Claudia, Alexandra och jag på Idol 2004! Tänk att här var vi bara
15 år och vi var så glada över att få bli fotade på scenen haha! Vår favorit
var (såklart) Darin! Herregud vad tiden går fort, detta är fan 5 år sedan!  


Jag och Cissi på K15 för typ 2 år sen!


Jag för ca 1½ år sedan!


Högstadiegänget, haha aow! Collaget gjort av Erika (längst ner till höger)


Jag, Mikkan, Karin och Katta på Ropsten för säkert 2-3 år sedan!
 

Minnen... jag sparar alla bilder jag tar så snart kraschar väl datorn, hehe! Nämen det är bra att ha en extern hårdisk, måste jag säga! Jaja, nu måste jag dra mig till Cecilia men vi hörs nog sent ikväll!

Postat av: Lina

Fan va jag älskar örhängerna du har på bilden på dig, dom jag lånade i hamburg. VART FAN KAN MAN HITTA LIKNANDE?!?! HJÄLP ._.

2009-11-23 @ 12:57:46
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/
Postat av: B

kolla din mail.

2009-11-24 @ 08:21:07

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0