Söndag

Godmorgon gott folk! =) Ååh, vad New Moon var bra! Jag och Fredrik gick ut från bion igår och tog värsta omvägen till tunnelbanan bara för att få prata av oss! Vi är båda galna i böckerna och hade läst denna innan (tro mig, det underlättar om man läst böckerna och förstår storyn innan) och diskuterade vad vi tyckte saknades i filmen och vad som var bra!

Hur som helst, se den!! Nog om det, slänger upp en egen resencion av filmen senare istället! Idag ska jag bege mig ner till gymmet en stund och sen ska jag hem till päronen och tvätta! Våra tvätt-tider här i Farsta är omöjliga så jag får tvätta hemma igen istället, då kan jag få en myskväll med Elvira också! =)

Nu ska jag få i mig frukost och väcka Anna, hörs senare! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0