Söndag

Heej allihopa! =) Idag mår jag lite bättre, TACK mina fantastiska vänner som alltid vet hur de kan peppa upp mig! Jag hade en slags break down igår kväll, bland annat eftersom vi besökte gravarna vilket gör att man blir ganska känslig. Sen fick jag även så dåligt samvete till min familj eftersom jag stressade på dem när vi besökte gravarna, bara för jag skulle bort sen på kvällen! Att åka runt till de olika kyrkogårdarna och sätta ljus på de gravar vi alltid åker till är en tradition vi gör tillsammans varje år (som många andra) så jag skäms verkligen över att jag skyndade på allting detta år! Jag har världens bästa familj och jag älskar dom alla mer än något i hela världen, sådant bör man inte ta förgivet.  

Sen när jag kom hem i varje fall så hann jag ändå inte, jag skulle ju med Mirre och hennes roomie på fest! Då vart jag ännu mer förstörd då jag hade skyndat på allt i onödan! Jag skypade med Sofia (tre dagar kvar, VALENCIAA!!) och hon finns alltid där som världens underbaraste vän var hon än befinner sig! Som jag sa till henne igår; "Du är som en liten vän som alltid sitter på ens axel och peppar en, finns alltid där no matter what", haha! Så hon övertalade mig att åka till Lidingö och ha kul med mina vänner! Så jag åkte och mötte upp Cissi och Jossan som satt och väntade på mig på Ropsten så åkte vi tillsammans till Roberts fest!

Jag hade en jäättekul kväll och träffade massa gamla vänner från grundskolan och gymnasiet! =) TACK återigen alla vänner som bryr sig och som räddade min kväll, ni finns alltid där i vått och torrt och jag hoppas ni vet att jag alltid finns här för er också! ♥

Bilder kommer senare idag
när jag kommer hem, sov hos mina päron inatt också!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0