Städat klart!

Det är så skönt efteråt, nu är köket helt rent! =) Jag dammsög även hallen och mitt rum och igår städade Anna badrummet så nu är vår lägenhet skinande ren! Jag måste dra mig in till stan snart för att hämta min Ipod som jag glömde på jobbet igår, blöh..! Men så länge kan jag visa några konversationer jag hittade på tjuvlyssnat.se, HAHA!

Krog, Örebro

Två killar och en tjej ~22 står och pratar i en rökruta på en krog.
Kille 1 (ser nedstämd ut): Jag får inte röka för min flickvän.
Tjejen (upprört och ivrigt): Va?! Men herregud! Vad sjukt! Min pojkvän får runka hur mycket som helst! Han får fan runka mig i ansiktet om han vill!
Killarna tittar chockat på tjejen.
Kille 1: Alltså röka. Jag sa “jag får inte röka för min flickvän”.
Tjejen spärrar upp ögonen och ser ut att skämmas ordentligt.


Röda linjen mot Mörby, Stockholm

Tre killar ~17 sitter och pratar när en av killarna kommenterar kompisens jacka.
Kille 1: Du ser ut som en sådan där eskimå!
Kille 2: Va, vad är eskimå?!
Kille 3: Men du vet, eskimås!
Kille 2: Mås, är inte det en fågel?


Buss, Göteborg

En man ~60 springer mot bussen och hinner precis på.
Mannen (till den manliga busschauffören): Min fru kommer där borta.
Busschauffören: Ska jag vänta eller köra?


Postat av: IDA

"Ska jag vänta eller köra?" Hahahahaha!

2009-11-24 @ 17:20:44
URL: http://iiea.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0