Tisdag

Goood morning! Stressig morgon har det varit, men nu är det lugnt! Jag är väldigt krasslig i halsen så jag har hällt i mig massa te! Idag ska jag städa köket då de kommer några gubbar hit imorgon och ska göra någon allmän koll, sen ikväll kommer Viran hit och sover kvar! =) Alltid lika mysigt att ha nån mer här som sover över!

Igår var jag ute på Fridays och käkade med Evelina och Madde! =) Fyfa-aan vilka dyra priser Fridays har på mat dock, jag åt några kycklingvingar och fick sås till det för 85 spänn!! Hur som helst, sen drog vi vidare till Söder och satt på en soft pub och snackade skit innan vi åkte hem! En jättemysig kväll, önskar bara att jag kunde följa med till Skåne på Johans 20årsfest också! :( Johan är Evelinas pojkvän som hon bor med här i Sthlm! 

Bild på tjejerna från igår på Fridays!  
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0