Tisdag

Tja på er! =) Jag har haft en ganska konstig morgon, jag vaknade klockan halv nio (jag som somnade typ 3) så somnar jag om och vaknar igen vid 10! Då sätter jag på datorn, öppnar fönstret och drar upp rullgardinen! Sen lägger jag mig i sängen för att vila lite till och somnar istället om, vaknar istället halv ett! x( Hehe jaja, nu kom jag precis hem från gymmet i alla fall!

Idag ska jag hem till päronen på middag så nu ska jag packa ihop all smutstvätt och dra mig över dit för att börja tvätta (kön för tvätt-tid är omöjlig här!!), jag har ju typ inga rena kläder efter Valencia! Jaja, jag kommer alltså inte blogga igen förrän imorgon men jag har slängt upp resten av dagarna från Valencia nu, så kolla in och kommentera på! =)

Ha en fin dag, vi hörs imorgon! ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0