Trött som ett as

Hemma! Suck, jag som ska upp 6 imorgon igen.. Men det var roligt att jobba i en ny butik och alla som jobbade där var astrevliga, måste dock erkänna att när jag hörde Carolinas röst idag så blev jag överlycklig! Carolina är en av mina bästa vänner från min Konsum där jag är anställd på (Konsum Slussen ya know) och hon jobbade också extra på vår gamla chefs nya butik idag, precis som jag! =)

Dock börjar jag 8 imorgon och slutade ju 22.20 idag så det blir inte mycket sömn.. Hmm hoppas jag mår bättre imorgon iaf (kännt mig lite krasslig de senaste dagarna) så jag orkar dra ut imorgon, har ju lovat Mirre det och hon som snart åker hem till Skåne igen också! =(

Nu måste jag sova, hörs imorgon bitti! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0